Foldery reklamowe

Foldery reklamowe są to jedne z najczęściej spotykanych i stosowanych prospektów reklamowych. Zadaniem takiego folderu reklamowego jest prezentacja danych towarów za pomocą druku, ilustracji, a także kolorów. Folder wykorzystuje także wszelakiego rodzaju mapy, wykresy, różne dane i inne elementy grafiki w o wiele większym i szerszym stopniu niż ulotki, listy czy też karty reklamowe.
Druk folderów reklamowych: na cenę realizacji wydruku reklamowego wpływa przede wszystkim: rodzaj wykonania – szycie / klejenie, format, gramatura papieru, wybrana opcja uszlachetnienia, ilość stron oraz nakład w jakim będziemy drukować.

Najczęściej wykonywane druki folderów to: od dwustronnych po wielostronicowe katalogi produktowe, foldery reklamowe w technologii druku offsetowego, oraz metodą druku cyfrowego, foldery szyte oraz klejone. Foldery reklamowe najczęściej drukowane są na wysokiej jakości papierze kredowym. Istnieją także różne formy uszlachetnienia druków folderów reklamowych między innymi: folia matowa, która dodaje elegancji i szykowności, folia błyszcząca – ożywia kolory i zwiększa wytrwałość, lakier uv wybiórczy – pokrycie niektórych elementów tym lakierem podkreśla ich walory na tle ich eleganckiej, matowej powierzchni, tłoczenie- uwypuklenie wybranych elementów projektu na specjalne życzenie, wycinanie laserem wybranych elementów np. takich jak logo. Jednak niezależnie od wybranej formy druku zazwyczaj wszystkie firmy proponujące te usługi używają lakieru depresyjnego w celu zabezpieczenia wydruku. Wiele firm także proponuje swoim klientom elektroniczną publikację ich wydruku co daje dodatkową formę reklamy. Czas realizacji druku folderów jest troszkę dłuższy niż w przypadku np. ulotek reklamowych. Folder / katalog w wersji szytej możemy dostać mniej więcej po 7 dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia na taki sam katalog w wersji klejonej możemy około dwóch dni dłużej, katalog/ folder z wybraną formą uszlachetnienia naszej reklamy dodatkowo wydłuża czas oczekiwania o jakieś dwa do trzech dni roboczych. Wszystko zależy oczywiście od oferty danej firmy, od tego ilu mają klientów, jaki mają sprzęt i jak wyuczony personel w danej dziedzinie posiadają. Jeśli decydujemy się na zareklamowanie naszej firmy w jakiś sposób to taka forma jest jak najbardziej odpowiednia, gdyż pięknie się prezentuje, widoczne są w takich katalogach najmniejsze szczegóły, obraz jest wyraźny i estetyczny a klient widzi, że zależy nam na pozytywnym wizerunku naszej firmy i dobrym zdaniu klienta.

1 myśl na temat “Foldery reklamowe

  1. Zosia Odpowiedz

    Szukam dobrej firmy która zajmie się dukowaniem takiego folderu. Mam wysokie oczekiwania i nie każda drukarnia je spełnia. Cena też gra dużą rolę ponieważ nie chcę wydać majątku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *